SİZİ ARAYALIM

Hemen formu doldurun, sizi arayalım!

Wimbledon deneyimine başladığınız andan itibaren sizlere, hedeflerinize ulaşmak adına ihtiyacınız olan tüm araçları ve desteği sağlayacağız.
 
İngilizce’yi hem akıcı hem de kendinize güvenerek konuşmakla kalmayacak; aynı zamanda İngilizce düşünme, fikirlerinizi başarılı bir şekilde paylaşma ve yabancı dilinizi sınıf ortamı dışında da etkili bir şekilde konuşma becerilerinizi geliştireceksiniz.
 
Wimbledon Language Academy Öğrenme Modeli öğrenen merkezli yaklaşımı esas alarak düzenlenmiştir. 
 
Bu model Süreç Odaklı Öğrenme, Portfolyo Sistemi ve Performans Yönetimi olmak üzere üç aşamadan oluşmaktadır. Öğrenme modeli içerisinde süreç odaklı öğrenme tasarımı dikkate alınır. Öğrenme süreci içerisinde her öğrencinin bireysel gelişimi önemsenir.
 
Wimbledon’ da, klasik eğitim sisteminde olduğu gibi “dil bilgisi kurallarını değil “dili konuşmayı” öğrenebilmek için kişilerin, kendilerini hazır hissettiği ve istediği zamanlarda ders yapmaları, öğretmenlerin değil kendilerinin aktif olduğu öğrenen merkezli bir sistem uygulamaktadır.
Yabancı dil öğreniminin, anadil öğrenme sürecinde olduğu gibi doğal bir döngüde geliştiği düşünülmektedir. Klasik sistemde olduğu gibi kelime ve dil bilgisi kurallarını ezberlemekle dilin öğrenilemeyeceğini savunuyoruz.
 
Başarılı eğitmenlerimiz, güncel konularla ilgili ve ihtiyaçlarınıza göre uyarlanmış dersler hazırlamaktadırlar. Dile bağlı kalmanızı ve motivasyonunuzu yüksek tutmanızı sağlamak için dilin aktif kullanımına odaklanmaktayız.
 
Dil ile ilgili dört beceri (okuma,yazma, konuşma, dinleme) aracılığıyla dilin teknik yönleri hakkında daha kapsamlı bilgi sahibi olacak, konuşmada akıcılık ve pratiklik becerileri kazanacaksınız.
 
Süreç Odaklı Öğrenme
Süreç odaklı öğrenme modelinde öğrenme sürecinin her anında geri bildirim verilerek öğrencinin sürekli gelişimi hedeflemektedir.
 
Portfolyo Sistemi 
Dil eğitiminin modern yaklaşımlardan biri olan Portfolio Sistemi ile öğrencilerin performans ve gelişim süreçleri takip edilmekte ve sonuçlar öğrencilerle paylaşılmaktadır.
 
Performans Değerlendirme Sistemi 
Eğitim programları sırasında uygulanan sınavlarla sadece yazılı becerileri ölçülebilmektedir; ki bu durum da kişilerin gerçek bilgilerini bütünüyle yansıtamamaktadır. Bu Sistemin amacı, öğrencilerin yazılı becerileri ile birlikte sözel ve iletişimsel becerilerini de göz önüne alarak daha objektif değerlendirme yapmaktır.